loading...

فروشگاه توت فایل

سمینار بررسی عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در سازمان های تحقیقاتی دسته: مدیریت بازدید: 4 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 389 کیلوبایت تعداد صفحات فای

سمینار بررسی عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در سازمان های تحقیقاتی

سمینار بررسی عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در سازمان های تحقیقاتیدسته: مدیریت 
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 389 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 152 

این بررسی از حیث هدف، کاربردی می باشد چون هدف محقق علاوه بر تعیین اولویت عوامل موثر بر بهره وری ارائه الگو مناسب جهت افزایش بهره وری شرکتمی باشد و نتیجه تحقیق قابل اجرا در سازمان مورد تحقیق می باشد با توجه به اینکه تحقیق در یک نهاد یا سازمان اجتماعی یعنی شرکتانجام شده و محقق به طور مستقیم شناخت را تحقق می بخشد روش تحقیق از نظر مکان میدانی می باشد

 

قیمت فایل فقط 115,246 تومان

خرید

سمینار بررسی عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در سازمان های تحقیقاتی 

 

چکیده :

این پژوهش به منظور " عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت ..." انجام گردیده است .

تعداد کارکنان رسمی وقراردادی شرکت ...دراین تحقیق 464 نفر می باشد که پس از قرار گرفتن درفرمول کوکران 169 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند ونمونه گیری بصورت تصادفی طبقه ای انجام شد

عوامل سازمانی ، فنی ، فردی واخلاقی بعنوان عوامل موثر برافزایش بهر ه ور نیروی انسانی ازبین عوامل متعدد مطرح شدند. وهمچنین برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه ای مشتمل بر 158 سوال بر پایه مدل درختی (AHP ) استفاده شد واطلاعات جمع آوری شده با روش AHP(تصمیم گیری چند معیاره ) مورد  تجزیه و تحلیل قرار گرفت وضرایب روایی وپایایی پرسشنامه به ترتیب 94/0 و 806/0 بر آورد گردید نیز تجزیه وتحلیل داده ها نشان داد که :

الف ) عوامل اخلاقی درایجاد بهره وری نسبت به عوامل فردی و سازمانی اولویت دارند .

 ب  ) عوامل فردی در ایجاد بهره وری نسبت به عوامل فنی و سازمانی اولویت دارند .

با توجه به این که درهر دسته از عوامل مجموعه ای از متغیرها مطرح بوده که مورد بررسی قرار گرفته اند تجزیه وتحلیل داده ها ترتیب آنها را مشخص  کرده که بدین شرح است :

  1. متغیر های مربوط به  عامل سازمانی موثر بربهره وری بدین ترتیب اولویت بندی شدند آموزش وتربیت کارکنان ، ایجاد انگیزش ، اطلاع  یافتن از عملکرد،  ایجاد رقابت وارتقای شغلی ِ ، ایجاد امکانات وخدمات رفاهی ، تغییر واصلاح نگرش ، نو آوری ، مساعد نمودن شرایط بهداشتی وایمنی ویکپارچگی

  2. متغییر های مربوط  به عامل اخلاقی موثر بر بهره وری بدین ترتیب اولویت بندی شدند: تعهد ووفاداری ، سخت کوشی ، انتقال معلومات ، صداقت ، وجدان کاری ، رفتار وبر خورد مناسب با دیگران ، شرافت ، خالص سازی عمل ومبارزه با فساد اداری

  3. متغییرهای مربوط به عامل فنی موثر بربهره وری بدین ترتیب اولویت بندی شدند : استفاده از تجهیزات ، بروز کردن تجهیزات ، استفاده از سایتهای اینترنتی ، استفاده از سیستم های اداری ومالی مکانیزه واستفاده از شیوه های نوین تبلیغات

  4. متغییر های مربوط به عامل فردی موثربر بهره وری بدین ترتیب اولویت بندی شدند : سطح تحصیلات ، توان وآمادگی کار ، سازگاری محیطی ، سلامتی جسمی وروحی ، خلاقیت ، افزایش مهارت ومعلومات ، شناخت شغل ، رعایت مقررات وانضباط اداری واعتماد به نفس

ودرپایان ، براساس یافته های حاصل از تحقیق به ارائه پیشنهاداتی برای سطوح مدیریت وکارکنان و توصیه هایی برای سایرپژوهشگران پرداخته شده است .

بیان مسئله

بهره وری عبارت است از استفاده بهینه ازمنابع گوناگون از جمله نیروی انسانی،در راستای اهداف زیر:

الف- تولید کالاها وخدماتی که مصرف کنندگان ویااستفاده کنندگان آنها را با طیب خاطر طلب نمایند

ب- رضایت شغلی کارکنان را به حداکثر برساند.

ج- مطلوبیت زندگی کارکنان را درتمام ابعاد زندگی آن ارتقاء  دهد.

دراین تعریف نخست بحث از استفاده بهینه ازمنابع به میان می آید که مهم ترین بخش استفاده مطلوب ازمنابع انسانی است( محب علی، 1375)

زیرا استفاده بهینه از سایرمنابع اعم از ماشین آلات، مواد، انرژی و غیره. هر یک سقفی دارند وتحت هیچ شرایطی نمی توان از سقف آن تجاوز نمود برای مثال سقف استفاده ازمواد به صفر رساندن ضایعات وبهره گیری درست بجا و درست از آنهاست. لیکن انسان، تنهاعامل تولید است که عملکرد وی هیچ گونه محدودیتی ندارد انسان از یک سو می تواند نقشی مخرب داشته باشد و از سوی دیگر تجلی واسوه خلاقیت واوج کمال باشد چرا که خداوند درنهاد مادوفرشته نهاده است فرشته خوبی و فرشته بدی وناراستی وما با کردار واندیشه خود میتوانیم یکی ازاین دو را به فرمان خویش در آوریم ودرعین حال خود، فرمانبردار آن باشیم(محب علی، 1375)

بدیهی است ایمان به رستگاری انسان، حس کمال یابی وکمال جویی رادر فرد افزون میکند وتبعات آن حس پارسایی فردی است ونتیجه اش پارسایی خانوادگی که درنهایت به پارسایی اجتماعی منجر می شود. سرباز ایرانی درشهریور20، به رغم مجهز بودن به اسلحه کافی بی انگیزه، و بی هدف درمقابل دشمن، واکنشی نداشت وعملکرد او انفعالی بود اما هم او شاهد والاترین تجلیات ایمان واعتقاد به خداوند ورشادت وشهادت جوانان وطن دربرابر دشمن متجاوز در دوران 8 سال دفاع مقدس بوده رسد آدمی به جایی که به جز خدانبیند . بنابراین تلاش برای ارتقای بهره وری نیروی انسانی واستفاده بهینه از نیروی نامتناهی انسان راهی بی انتهاست و دراین راه پرفراز ونشیب ، یکی دیگر ازاهداف بهره وری، ارتقاء  مطلوبیت زندگی با تمام ابعاد آن است. در مکتب ما، بعدمادی ومعنوی زندگی، هر دو موردتاکید است ومعنای خسارت دنیا وآخرت یا سود دنیا و آخرت که درگفتگو های روزمره مابه کار گرفته میشود نشات گرفته از همین اعتقاد است بر همین اساس می توانیم بهره وری را ابزاری تلقی کنیم که ما را به اهداف خیر ومعقول دنیوی و اخروی نزدیک می کند.(محب علی، 1375)

سازمان های تحقیقاتی با استعانت از مطالب فوق ازبهره وری به عنوان معیاری درجهت بهبود مستمر شرایط موجود خود استفاده می کنند.بهبود ارتقای سطح بهره وری سازمان های تحقیقاتی از راه های مختلفی امکان پذیر است شناخت عوامل موثر بر ارتقای بهره وری ومیزان تاثیر آنها مقدمه لازم در راه دستیابی به مکانیزم های ارتقای بهره وری است. این عوامل طیف وسیعی دارد که می توان آنها را به طور کلی به دودسته عوامل بیرونی، عوامل درونی تقسیم بندی کرد. درمیان عوامل درونی ،امکانات نرم افزاری وسخت افزاری سازمان وجود دارد و یکی ازمهم ترین عوامل نرم افزاری تاثیر گذار در بهره وری، عامل نیروی انسانی شاغل در سازمان هاست. بهبود درعملکرد نیروی انسانی از طریق ایجاد سیستم های انگیزشی وبرنامه های آموزشی ونیز اجرای طرح های تعدیل نیروی انسانی، درصورتی که در یک چهارچوب هدفدار وقانونمند هدایت شود می تواند سطح بهره وری نیروی انسانی راارتقاء  دهد.( تفضلی، 1372)

اهداف تحقیق

بهره وری مفهومی است جامع وکلی که ارتقاء  آن به عنوان یک ضرورت جهت ارتقای سطح زندگی انسانهاو ساختن اجتماعی مرفه تر که هدف کلی برای همه کشور های جهان است همواره مدنظر مدیریت سازمان ها می باشد رسالت اصلی علم مدیریت، دستیابی به بهره وری بیشتر است واین امر همواره مدنظر مدیران برای اداره و مهندسی مجدد سازمانها بوده است. (ابطحی ، 1375)

لذا این بینش، که همانا استفاده صحیح وبهره گیری مناسب نیروی انسانی ازامکاناتش درسازمان ها میباشد نه تنها درصدد رفع نیاز های نیروی انسانی است بلکه درصدد تامین رفاه وآسایش و جلب رضایت هرچه بیشتر اوست زیرا که انسان غالباً با تامین نیاز هایش بهتر میتواند درراه میل به اهداف وپیشرفت و سازندگی گام بردارد.

ولی باتوجه به اینکه خواسته هاونیاز های اعضای سازمان های متفاوت، مختلف میباشد بنابر این بررسی اینکه در یک سازمان چه عواملی ازنظر کارکنان جهت ارتقاء  بهره وری موثرتر است ضروری است.

به طور خلاصه هدف اصلی از انجام این تحقیق شناخت بررسی عوامل موثر بر ارتقاء  بهره وری نیروی انسانی است تا از این رهگذر مدیریت بتواند برای دستیابی به راهکارهای مناسب جهت تقویت این عوامل اقدام نماید. تا در نهایت بتواند رضایت مشتریان خویش را فراهم سازد. این اهداف به طور خلاصه به صورت ذیل قابل بیان است.

  1. شناسایی ترتیب عوامل از دید کارکنان سازمان های تحقیقاتی  

  2. تدوین الگو وارائه پیشنهاداتی برای ارتقاء  بهره وری در سازمان

ساختن درخت سلسله مراتب تصمیم

چون دراین تحقیق از روش AHP به عنوان ابزار تصمیم گیری استفاده شده است . بنابراین باید یک درخت سلسله مراتب مناسب که بیان کننده مساله تحت مطالعه است، فراهم گردد. سلسله مراتب تصمیم، درختی است که با توجه به مساله تحت بررسی دارای سطوح متعدد است. (ماندی، 1988)

اختصاصاً سطح اول هر درخت بیان کننده هدف تصمیم گیری است . سطح آخر هر درخت نیز بیان کننده گزینه هایی هستند که با همدیگر مقایسه می شوند و برای انتخاب در رقابت با همدیگر هستند. دیگرسطوح ( میانی) نشان دهنده فاکتورهایی است که ملاک مقایسه گزینه ها  هستند ( آذر، 1373)

که در این تحقیق این سه سطح عبارتند از :

سطح یک ( هدف): اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی در شرکت ...

سطح دو ( فاکتورها) : فاکتورهایی هستند که به منظور رسیدن به فرضیات تحقیق آورده شده اند و براساس آنها گزینه های رقیب با همدیگر مقایسه می شوند. پنج معیارمساله، سرعت، شور و شوق، مسئولیت پذیری، علاقه مندی و کیفیت می باشند.

سطح سه ( گزینه های رقیب): درسطح آخر فرضیات تحقیق اند که براساس چهار عامل سازمانی، فنی( تجهیزاتی) ، فردی و اخلاقی استوار می باشند.

هر یك از عوامل ذكر شده در این سطح خود دارای متغییر هستند که هر یک از این متغیرها مربوط به هر عامل، ( عامل سازمانی با 9 متغیر، عامل فنی با 5 متغیر، عامل فردی با 9 متغیر و عامل اخلاقی با 9 متغیر) با هم به صورت دو به دو مقایسه می شوند. شکل 3-1 روابط بین این سه سطح را به وضوح نشان می دهد.

عوامل موثر بهره وری نیروی انسانی

فهرست مطالب

عنوان    صفحه

 

فصل 1-     کلیات پژوهش.... 1

1-1-     مقدمه. 2

1-2-     موضوع پژوهش.... 2

1-3-     بیان مسئله. 2

1-4-     اهداف تحقیق.. 3

1-5-     فرضیه های تحقیق: 4

1-6-     ویژه کردن موضوع. 4

1-7-     ضرورت و اهمیت موضوع. 4

1-8-     تعریف مفاهیم و اصطلاحات.. 7

فصل 2-    ادبیات و مستندات تحقیق... 12

2-1-     مقدمه. 13

2-2-     تعریف بهره وری.. 13

2-2-1-       تعریف بهره وری از دیدگاه سازمانهای بین المللی.. 16

2-2-2-       سازمان همكاری اقتصادی و توسعه : 16

2-2-3-       سازمان بین المللی کار در تعریف بهره وری می گوید : 16

2-2-4-       آژانس بهره وری اروپا بهره وری را چنین تعریف كرده است. 16

2-2-5-       بهره وری طبق تعریف سازمان بهره وری آسیا عبارت است از : 17

2-2-6-       نظر مركز بهره وری ژاپندر مورد بهره وری چنین است : 17

2-2-7-       تعریف بهره وری از نقطه نظر صاحب نظران و شخصیتهای گوناگون. 17

2-2-8-       دیدگاهها و تعابیر گوناگون از مفهوم بهره وری.. 18

2-2-9-       بهره وری از دید كاركنان و كارگزاران : 18

2-2-10-    بهره وری از دید تولید كنندگان عبارت است از : 18

2-2-11-    بهره وری از دید دولتها 18

2-2-12-    بهره وری از دید ملتها 19

2-3-     پیشینه مفهوم بهره وری.. 20

2-4-     تحلیل مفهوم بهره وری.. 22

2-5-     برداشت های نادرست از مفهوم بهره وری.. 24

2-6-     بهره وری در سطوح مختلف... 25

2-7-     رابطه بهره وری با سایر مفاهیم.. 26

2-7-1-       بهره وری و تولید. 26

2-7-2-       بهره وری و سوددهی.. 27

2-7-3-       بهره وری و اشتغال. 27

2-7-4-       بهره وری و كیفیت.. 28

2-7-5-       بهره وری و تورم. 28

2-8-     انواع اساسی بهره وری.. 29

2-8-1-       بهره وری جزئی.. 29

2-8-2-       بهره وری عوامل كل.. 29

2-8-3-       بهره وری كل.. 29

2-9-     عوامل موثر بر بهره وری.. 30

2-9-1-       عوامل موثر بر افزایش بهره وری.. 30

2-9-2-       عوامل داخلی.. 31

2-9-3-       عوامل خارجی.. 32

2-10-  بهره وری نیروی انسانی.. 35

2-10-1-    بهره وری نیروی انسانی چیست؟. 35

2-10-2-    اهمیت نیروی انسانی در بهره وری.. 36

2-10-3-    نقش و اهمیت بهره وری نیروی انسانی.. 37

2-10-4-    عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی.. 38

2-10-5-    عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی از دیدگاه سازمان بین المللی كار 41

2-10-6-    قطعنامه سازمان ملی بهره وری در ایران. 42

2-10-7-    در سطح عموم افراد جامعه : 42

2-10-8-    در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های ملی.. 43

2-10-9-    در واحدهای تولیدی و خدماتی.. 43

2-11-  بهره وری نیروی انسانی در ایران.. 44

2-12-  عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی سازمان های تحقیقاتی.. 48

2-12-1-    عوامل موثر بر بهره وری كاركنان. 48

2-12-1-1- عوامل سازمانی................. 48

2-12-1-2- عوامل فنی (تجهیزاتی). 51

2-12-1-3- عوامل فردی..................... 55

2-12-1-4- عوامل اخلاقی................. 57

2-13-  پیشینه پژوهش.... 66

2-13-1-    چكیده تحقیقات انجام شده در ایران. 66

2-13-2-    چكیده تحقیقات انجام شده در كشورهای دیگر. 69

2-14-  خلاصه. 70

فصل 3-    روش شناسی تحقیق... 72

3-1-     مقدمه. 73

3-2-     روش تحقیق: 73

3-3-     جامعه آماری: 74

3-4-     تعیین حجم نمونه : 77

3-5-     ابزار جمع آوری داده ها: 78

3-5-1-       ساختار پرسشنامه: 78

3-5-2-       ساختن درخت سلسله مراتب تصمیم. 79

3-5-3-       ساختار پرسشنامه براساس مدل درختی.. 81

3-6-     روایی و اعتبار ابزار جمع آوری داده ها: 82

3-7-     نحوه  گردآوری داده ها: 84

3-8-     روش تجزیه و تحلیل داده ها: 84

3-9-     خلاصه. 89

فصل 4-    تجزیه و  تحلیل اطلاعات... 91

4-1-     مقدمه : 92

4-2-     توصیف شاخص های دمو گرافیك ( بررسی ویژگی های عمومی ): 92

4-2-1-       وضعیت جنسیت كاركنان : 92

4-2-2-       وضعیت سنی كاركنان. 92

4-2-3-       وضعیت میزان تحصیلات كاركنان. 93

4-2-4-       وضعیت تأهل كاركنان. 93

4-2-5-       وضعیت استخدام كاركنان. 93

4-2-6-       وضعیت سابقه كاركنان. 94

4-2-7-       وضعیت میزان آشنایی كاركنان با مفهوم بهره وری.. 94

4-3-     بررسی سؤالات پرسشنامه. 95

4-3-1-       تجزیه و تحلیل سؤالات مربوط به پرسشنامه  شماره 1. 95

4-3-1-1-   ترتیب اولویت فاكتور ها از نظر كاركنان مورد بررسی.. 97

4-3-2-       تجزیه و تحلیل سؤالات مربوط به پرسشنامه شماره 2. 97

4-3-2-1-   ترتیب اولویت عوامل از نظر كاركنان مورد بررسی.. 99

4-3-3-       تجزیه و تحلیل سؤالات مربوط به پرسشنامه شماره 3. 99

4-3-3-1-   ترتیب اولویتها عوامل از نظر كاركنان مورد بررسی.. 101

4-3-4-       تجزیه و تحلیل سؤالات مربوط به پرسشنامه شماره 4. 102

4-3-4-1-   ترتیب اولویت عوامل از نظر كاركنان مورد بررسی.. 104

4-3-5-       تجزیه و تحلیل سؤالات مربوط به پرسشنامه شماره 5. 104

4-3-5-1-   ترتیب اولویت عوامل از نظر كاركنان مورد بررسی.. 106

4-3-6-       تجزیه و تحلیل سؤالات مربوط به پرسشنامه  شماره 6. 106

4-3-6-1-   ترتیب اولویت عوامل از نظر كاركنان مورد بررسی.. 108

4-3-7-       تجزیه و تحلیل سوالات مربوط به پرسشنامه شماره 7. 109

4-3-8-       تجزیه و تحلیل سوالات مربوط به پرسشنامه شماره 8. 113

4-3-8-1-   ترتیب اولویت متغیر های عوامل فنی از نظر كار كنان مورد بررسی.. 114

4-3-9-       تجزیه و تحلیل سو الات مربوط به پرسشنامه شمار ه 9. 115

4-3-9-1-   ترتیب اولویت متغیر های عوامل فردی از دید كار كنان مورد بررسی.. 118

4-3-10-    تجزیه و تحلیل سو الات مربوط به پر سشنامه شماره 10. 119

4-3-10-1- ترتیب اولویت متغیر ها ی عوامل اخلاقی از دید كاركنان مورد بررسی.. 122

4-3-11-    ترتیب عوامل از نظر كاركنان مورد بررسی.. 122

4-4-     بررسی فرضیه های تحقیق.. 123

فصل 5-    بحث و نتیجه گیری.. 126

5-1-     مقدمه: 127

5-2-     نتایج فرضیه های تحقیق.. 127

5-3-     بحث و بررسی.. 127

5-4-     محدودیتهای پژوهش.... 132

5-5-     پیشنهادات.. 133

فهرست جداول

جدول‏3‑1- جامعه آماری پژوهشی بر طبق اعلام شرکت ...به تفکیک وضعیت تحصیلی، سابقه کار، سن، رتبه، بخش مشاغل، وضعیت تاهل .75

جدول‏3‑2- جامعه آماری پژوهشی به تفکیک سطح تحصیلات به همراه درصد فراوانی.. 77

جدول‏3‑3- نمونه آماری مورد پژوهش به تفکیک سطح تحصیلات... 78

جدول‏3‑4- مقیاس مقایسه دو به دو در AHP. 82

جدول‏4‑1- توزیع فراوانی جنسیت كاركنان. 92

جدول‏4‑2- توزیع فراوانی سن كاركنان. 92

جدول‏4‑3- توزیع فراوانی میزان تحصیلات كاركنان. 93

جدول‏4‑4- توزیع فراوانی وضعیت تأهل كاركنان. 93

جدول‏4‑5- جدول توزیع فراوانی وضعیت استخدام كاركنان. 93

جدول‏4‑6- جدول توزیع فراوانی سابقه كار كاركنان. 94

جدول‏4‑7- جدول توزیع فراوانی میزان آشنایی كاركنان. 94

جدول‏4‑8- ماتریس مقایسه فاكتور ها 95

جدول‏4‑9- ماتریس نرمال سازی و میانگین موزون. 95

جدول‏4‑10- بردار اولویتها 95

جدول‏4‑11- بردار مرتب شده اولویتها 96

جدول‏4‑12- بردار WSV.. 96

جدول‏4‑13- نسبت سازگاری CR.. 96

جدول‏4‑14- ترتیب اولویت فاكتور ها 97

جدول‏4‑15- ماتریس مقایسه فاكتور ها 97

جدول‏4‑16- ماتریس نرمال و موزون شده. 98

جدول‏4‑17- بردار اولویتها                     

 جدول‏4‑18- بردار مرتب شده الویتها 98

جدول‏4‑19- بردار WSV.. 98

جدول‏4‑20- نسبت سازگاری CR.. 99

جدول‏4‑21- جدول اولویت بندی عوامل.. 99

جدول‏4‑22-  ماتریس مقایسه فاكتور ها 99

جدول‏4‑23- ماتریس نرمال و موزون شده. 100

جدول‏4‑24- بردار اولویتها 100

جدول‏4‑25- بردار مرتب شده اولویتها 100

جدول‏4‑26- بردار  WSV.. 101

جدول‏4‑27- نسبت سازگاری CR.. 101

جدول‏4‑28- جدول اولویت بندی عوامل.. 101

جدول‏4‑29- ماتریس مقاسه فاكتور ها نسبت به هم.. 102

جدول‏4‑30- -ماتریس نرمال و موزون شده. 102

جدول‏4‑31- بردار اولویتها 102

جدول‏4‑32- بردار مرتب شده اولویتها 103

جدول‏4‑33- بردار WSV.. 103

جدول‏4‑34- نسبت سازگاری CR.. 103

جدول‏4‑35- جدول اولویت بندی عوامل.. 104

جدول‏4‑36- ماتریس مقایسه فاكتور ها 104

جدول‏4‑37- ماتریس نرمال و موزون شده. 104

جدول‏4‑38- بردار اولویتها 105

جدول‏4‑39- بردار مرتب شده. 105

جدول‏4‑40- بردار WSV.. 105

جدول‏4‑41- جدول CR.. 106

جدول‏4‑42- جدول ترتیب اولویت عوامل.. 106

جدول‏4‑43-  ماتریس مقایسه فاكتور ها 106

جدول‏4‑44- ماتریس نرمال و موزون شده. 107

جدول‏4‑45- بردار اولویتها 107

جدول‏4‑46- بردار مرتب شده اولویتها 107

جدول‏4‑47- جدول WSV.. 108

جدول‏4‑48- نسبت سازگاری  CR.. 108

جدول‏4‑49- جدول اولویت بندی عوامل.. 108

جدول‏4‑50- ماتریس مقایسه فاكتور ها 109

جدول‏4‑51- ماتریس نرمال و موزون شده. 110

جدول‏4‑52- بردار اولویتها 111

جدول‏4‑53- بردار مرتب شده اولویتها 111

جدول‏4‑54- بردار WSV.. 112

جدول‏4‑55- نسبت سازگاری CR.. 112

جدول‏4‑56- جدول اولویت بندی معیار های سازمانی.. 113

جدول‏4‑57- ماتریس مقایسه فاكتور ها 113

جدول‏4‑58- ماتریس نرمال و موزون شده. 114

جدول‏4‑59- جدول اولویت بندی معیار های فنی.. 115

جدول‏4‑60- ماتریس مقایسه فاكتور ها 115

جدول‏4‑61- ماتریس نرمال و موزون شده. 116

جدول‏4‑62- جدول بردار اولویتها 117

جدول‏4‑63- بردار مرتب شده اولویتها 117

جدول‏4‑64- بردار WSV.. 117

جدول‏4‑65- نسبت سازگاری CR.. 118

جدول‏4‑66- جدول اولویت بندی عوامل فردی.. 119

جدول‏4‑67- ماتریس مقایسه فاكتور ها 119

جدول‏4‑68- ماتریس نرمال و موزون شده. 121

جدول‏4‑69- بردار اولویتها 121

جدول‏4‑70- بردار مرتب شده اولویتها 121

جدول‏4‑71- جدول اولویت بندی معیارها های اخلاقی.. 122

جدول‏4‑72- ماتریس خلاصه محاسبات نرمال سازی و میانگین موزون برای انتخاب بهترین عامل.. 122

جدول‏4‑73- بردار اولویتها 123

جدول‏4‑74- بردارمرتب شده اولویتها 123

جدول‏4‑75- ترتیب عوامل از نظر كاركنان مورد بررسی.. 123

 

 

قیمت فایل فقط 115,246 تومان

خرید

برچسب ها : سمینار بررسی عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری نیروی انسانی ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در سازمان های تحقیقاتی سمینار عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری نیروی انسانی عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری نیروی انسانی عوامل موثر بهره وری نیروی انسانی عوامل بهره وری نیروی انسانی سمینار ارتقاء بهره وری نیروی انسانی سمینار بهره وری نیروی انسانی بهره وری نی

درباره تحقیق ,
رسول کریمی بازدید : 302 چهارشنبه 24 آذر 1395 زمان : 21:25 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 518
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,584
  • بازدید ماه : 4,400
  • بازدید سال : 30,304
  • بازدید کلی : 150,818